دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول

 | تاریخ ارسال: 1401/3/28 | 
مدیران محصول ممکن است بنیانگذار یک استارتاپ یا مدیرعامل باشند. حتی ممکن است جایگاه دیگری در تیم داشته باشند ولی به خاطر اینکه توانسته‌اند نیازی را تشخیص دهند، پا پیش گذاشته‌اند. علاوه بر این، جایگاه مدیریت محصول کاملا از طراحی، مهندسی، بازاریابی و حتی نقش‌های مدیریت پروژه متمایز است. در تیم‌های مدرن محصول، مدیر محصول مسئولیت‌های خاص و البته چالش‌برانگیزی دارد. شغلی بسیار سخت است و اگر کسی غیر از این به شما بگوید، لطفی در حق شما نکرده‌است. مدیریت محصول معمولا وظیفه‌ای فراتر از یک شغل تمام‌وقت است،من کسی را نمی‌شناسم که بتواند وظایفش را در کمتر از ۶۰ ساعت در هفته انجام دهد.
(مارتی کیگن)

مدیران محصول قهرمانانی در پس زمینه نوآوری هستند که برای ارتقای کیفیت و تولید محصولات جدید، نقش کلیدی را ایفا می نمایند. مدیران محصول به طور معمول مالک هر مرحله و مدیر عاملان کوچک برای هر محصول هستند. Product manager در تمام مراحل چرخه عمر یک محصول، از ایده پردازی محصول تا پایان عمر آن محصول، راهنمای تیم‌های توسعه دهنده در هر مرحله است. مدیران محصول که تجربه ی مشتریان را تعریف و تجسم می‌کنند و در نهایت آن را می‌سازند، فراتر از نقش‌ها و مسئولیت‌های سنتی و محدود سازمانی، به عنوان استراتژیست‌ها، رهبران تیم و طرفداران مشتری‌ها عمل می‌کنند. در نهایت می‌توان گفت که مدیر محصول یک پوزیشن کلیدی در سازمان‌های مدرن است که مسئولیت تعیین استراتژی، طراحی و ساخت محصول و همچنین ارائه محصول اصلی یک شرکت به بازار را بر عهده دارد. مدیر محصول فردی آگاه از جوانب بیزینسی، از جمله تفکر استراتژیک تا مدیریت پروژه و کنترل کیفی است.


این دوره با تمرکز بر پرورش مهارت مدیریت برای دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌شود. اساتید دوره مدیریت محصول باشگاه مهارت و اشتغال امیرکبیر از مجموعه‌های معتبر تپسی، اسنپ‌فود و اسنپ‌تریپ انتخاب شده‌اند.
در این دوره برای دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۴۰% تخفیف در نظر گرفته شده‌است. برای دریافت این کد تخفیف به شماره ۰۹۰۵۸۴۷۷۸۸۰ در واتس اپ پیام دهید.

برای ثبت نام در این دوره از طریق لینک زیر اقدام کنید:
دوره جامع و تخصصی مدیریت محصول باشگاه مهارت و اشتغال امیرکبیر